1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo terminą prie kiekvienos prekės. Iškilus nesklandumams su pristatymu, parduotuvė įsipareigoja nedelsiant susisiekti su klientu ir rasti geriausią sprendimą.

2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.

3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats arba kitas užsakyme nurodytas asmuo. Tuo atveju, kai klientas arba užsakyme nurodytas asmuo priimti prekių negali, klientas neturi teisės reikšti parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo.

5. Klientas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti įmonės būstinėje, privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. parduotuvė savo ruožtu įsipareigoja paskambinti klientui, kai prekė bus paruošta.

6. Prekės, užsakytos parduotuvėje, pristatomos šiais būdais:

  • Omniva kurjeris;
  • Omniva paštomatai;
  • Lietuvos paštas;

7. Tais atvejais, kai priėmus prekes klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai parduotuvę telefonu arba el.paštu info@berrybe.lt